Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Betalingsmetoder: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Har du allerede en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

Vælg branche

Ledige stillinger

  • APC Forsikringsmæglere

    30. Sep

    Mødebooker til APC Forsikringsmæglere - Danmarks største pensionsmægler.

    Vi søger passionerede mødebookere til vores unge og energiske team hos Pensionseksperten, som er en underafdeling til APC Forsikringsmæglere. 

    Falder det dig naturligt at indgå i dialog med forskellige typer af mennesker, og har du masser af gåpåmod? Så er det dig, vi leder efter!

    Vi tilbyder:

    • Gode interne karrieremuligheder
    • Attraktive lønpakker med provision uden loft
    • Energisk arbejdsmiljø med fokus på det sociale
    • Fuldtidsstilling i dagtimerne
    • Intern salgsuddannelse

    Om dig:

    • Du har et stort drive og er klar på at udvikle dine salgskompetencer
    • Det er et krav, at du taler flydende dansk, da jobbet indebærer telefonisk kontakt med danske kunder
    • Du trives i et tempofyldt miljø
    • Du er klar på at blive din egen lykkes smed og komme ind i et performanceorienteret miljø, hvor det kun er dig der sætter grænserne for hvor langt du kan komme

    Det er IKKE et krav med salgserfaring, da vi lærer dig det hele.

    Du vil få en grundig oplæring og løbende coaching.

    Hvem er pensionseksperten?

    Pensionseksperten er en underafdeling for APC Forsikringsmæglere.

    APC Forsikringsmæglere er i stor vækst og har i dag en omsætning på mere end 200 mio. kr. og 26 mia. kr. under rådgivning og administration fordelt på ca. 17.500 kunder. Vores fokus er at levere uvildig pensionsrådgivning til private pensionskunder og selvstændigt erhvervsdrivende.

    Vores mødebookere ringer ud til danskere med henblik på at booke et gratis og uforpligtende møde med en af vores uvildige pensionsrådgivere. Vores mødebooker-afdeling er i rivende udvikling, og vi søger derfor nye talenter til at udbygge vores eksisterende mødebooker-afdeling.

    Skal du for alvor have sat gang i karrieren nu?

    Tag springet til en spændende karriere - ansøg nu og vær med til at forme fremtiden for pensionsrådgivning!

    Læs mere
  • Tui

    12. Sep

    7121, Palma de Mallorca

    Are you ready to embark on a journey in the world of hospitality, travel, and tourism?

    Experience a perfect blend of work with a passion for travel, creating unforgettable moments as one of the following roles Hotel Rep, Service Rep, Blue Guide, Airport Rep or Blue Star & Activities Host. So, if you have an EU passport, are willing to relocate for the duration of the winter season and speak English plus Danish or Swedish keep reading.

    Please note that all our winter vacancies require a manual driving licence, at least two years of driving experience, and a minimum age of 21 years.

     

      

    ABOUT OUR OFFER 

    • Seasonal or permanent contracts available with optional winter work opportunities.
    • Private Health Insurance with Allianz or Sanitas included.
    • Accommodation with your own private bedroom and bills included.
    • Work permits, background and/or medical checks arranged and included.
    • Return flights, company iPad and uniform included.
    • Comprehensive onsite start of season training with accommodation and pay included.   
    • Access to free language lessons & the TUI Learning Hub to help you level-up and grow your career.
    • Plus receive a take home net basic of 775€ to 930€ per month + extra commission of 400-500€ gross per month with no upper limit.  
    • Finally, why not get involved with incredible local charity and sustainability initiatives like the TUI Care Foundation.

    ABOUT YOU

    • You genuinely enjoy spreading positivity, are a great team player and overall, just a true people person.
    • Digital know-how, willing to learn the demands of the job, the technology needed to do it and all about our incredible products & services.
    • Flexibility and adaptability in a fast-paced environment are key, as well as the ability to solve problems and to work well both independently and as part of a diverse team.
    • You are fully conversational in English and speak Danish.
    • You have a manual driving licence, at least two years of driving experience, and a minimum age of 21 years

     

    ABOUT THE JOB

    • Embrace the merge of tradition and innovation, shaping the future of travel by assisting any conventional guests with our online products & services.
    • Meet, coordinate, advise, sell, and fix more complex problems for our international guests, while it all starts with you uncovering guests’ holiday needs and matching them with the right service solution and sales opportunities.
    • Monitor and celebrate your success with regular sales target updates and guest feedback results for service provided in your hotels and how well you have ‘solved on the spot’.
    • You will learn more about all the TUI Destination Team job roles as we identify and match your skills to the most suitable position during your recruitment journey.

    We love to see your uniqueness shine through and inspire the future of travel. If you would like to read more about what Diversity & Inclusion means to us simply visit Our DNA.

    #TUIDestinationJobs #TUIJobsAbroad #TUIJobs #Summer24IsComing #LetsTUIit

    Læs mere
  • Tui

    12. Sep

    7121, Palma de Mallorca

    Oplev en perfekt blanding af at arbejde, rejse, og få dit livs oplevelse som eksempelvis:

    • Hotel Rep (du hjælper gæsterne på hotellet)
    • Service Rep (du arbejder med customer service)
    • Blue Guide (guide på et TUI BLUE hotel)
    • Airport Rep (du søger for at gæsterne får en god ankomst og afgang fra rejsedestinationen)
    • Blue Star (guide på hotel, der mindsker belastningen af miljøet, klimaet og lokalsamfundet)
    • Activities Host (du laver aktiviteter om dagen, og laver underholdning om aftenen)

     

      

    Du får:

    • Sæsonarbejde (vinter) eller fast kontrakt
    • Privat sygesikring med Allianz eller Sanitas er inkluderet
    • Indkvartering med dit eget private soveværelse og regninger er betalt
    • Arbejdstilladelser, baggrunds- og/eller lægetjek er arrangeret og inkluderet
    • Fly tur/retur, firma-iPad og uniform medfølger
    • Omfattende onsite start af sæson træning med overnatning og løn inkluderet
    • Adgang til gratis sproglektioner og TUI Learning Hub for at hjælpe dig og udvikle din karriere
    • Modtag desuden et basisnetto på €775 til €930 pr. måned + ekstra kommission på €400-500 brutto pr. måned uden en øvre grænse
    • Til sidst, hvorfor ikke blive involveret i utrolige lokale velgørenheds- og bæredygtighedsinitiativer som TUI Care Foundation?

    Om dig:

    • Du nyder virkelig at sprede positivitet, er en god holdspiller og i det hele taget bare et dejligt menneske
    • Digital forståelse, villig til at lære kravene til at være guide
    • Fleksibilitet og tilpasningsevne i et tempofyldt miljø er nøglen, samt evnen til at løse problemer og til at arbejde godt både selvstændigt - og som en del af et godt team
    • Har et EU-pas
    • Du taler engelsk og dansk
    • Du har et kørekort, mindst to års køreerfaring og en minimumsalder på 21 år (det kræver udlejningsbureauet for de biler, som du kommer til at køre i) 

    Om jobbet:

    • Det hele starter med, at du afdækker gæsternes feriebehov og matcher dem med den rigtige serviceløsning og salgsmuligheder. Derfor: Møder, koordinerer, rådgiver, sælger og fikser du problemer for vores internationale gæster
    • Følg og fejr din succes med salgsmål og gæstefeedback-resultater for den gode service du har leveret
    • Ud fra dine færdigheder og personlighed vil du få tilbudt et af de mange forskellige guide jobs

    Vi vil elske at se din unikhed skinne igennem. Hvis du gerne vil læse mere om, hvad mangfoldighed & inklusion betyder for os så se her: Inklusion og diversitet

    #TUIDestinationJobs #TUIJobsAbroad #TUIJobs #Summer24IsComing #LetsTUIit

    Læs mere
  • European Sperm Bank

    30. Sep

    Få op til 6.000 kr. om måneden

    Du bliver en af hverdagens helte, der giver den ultimative gave til andre – muligheden for at få et ønskebarn. Du får 300 kr. per godkendt donation.

    Herudover får du kompensation for blodprøver, lægetjek mm. og et gratis medlemskab af PureGym. I alt kan det blive op til 6.000 kr. om måneden.

    Hvad får man ud af at være sæddonor i European Sperm Bank?

    • Fleksibilitet: Du bestemmer selv, hvor og hvornår du vil donere, og du behøver ikke at booke tid
    • Et gratis sundhedstjek og en sædanalyse
    • Et gratis sæddepot til din sæd, når du har været donor i et år. Så er du sikret, hvis du i fremtiden skulle blive syg

    Hvem er du?

    Du er en rask mand mellem 18 og 45 år.

    Din uddannelse, dit udseende, din etnicitet og din religion har ingen betydning for os.

    Prøv at se videoen her:

     

     

    European Sperm Bank

    Du kan donere i:

    • Aalborg
    • Aarhus
    • København K
    • København N
    • København S
    • Lyngby 

    Ansøgningsfrist

    Vi søger løbende nye donorer og glæder os til at høre fra dig.

    Information

    Du kan søge om at blive donor, og læse mere på Blivsæddonor.dk

    Om European Sperm Bank

    Vi hjælper kvinder og par i hele verden med at få den familie, de drømmer om. Vi er en international virksomhed, der er grundlagt i Danmark i 2004.

    Vores hovedsæde ligger på Nørrebro i København, men vi har også afdelinger i Aalborg, Aarhus, København K, København S, Lyngby, London, Hamburg og Amsterdam.

    Læs mere
  • FK Distribution

    30. Sep

    Storkøbenhavn, Nordsjælland, Vestsjælland, Lolland/Falster

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • TMPO Connexio

    30. Sep

    Brænder du for at gøre en forskel? Så er du måske vores nye dansksprogede fundraising-stjerne :)
     
     
    Du kommer til at arbejde med at fremme: Børns muligheder, miljøet eller flygtninges tilværelse.
     
    Du behøver ikke have erfaring med fundraising, salg eller telemarketing. Vi værdsætter dog, at du har gåpåmod og kan sige ja til nedenstående:
     
    • Du er god til at inspirere andre og engagere dem i formål, som du selv tror på
    • Du er resultatorienteret og motiveres af konkrete målsætninger
    Når du starter som fundraiser hos TMPO i Spanien, begynder du på vores grundlæggende uddannelse inklusiv træning og coaching, så du får succes med at kickstarte din karriere som fundraiser.
     
    Vi tilbyder:
    • En konkurrencedygtig fast løn i henhold til lokal overenskomst for området.
    • En skøn udsigt - vores kontor er placeret i Malaga, Spanien
    • Spansk arbejdskontrakt med betalt sygesikring i henhold til lov
    • En hyggelig arbejdsplads, hvor vi værdsætter fællesskabet
    • Et unikt indblik i NGO-sektoren

    Lønnen fastsættes efter kvalifikationer, og der er mulighed for lønstigning baseret på performance

    Det er let:

    1. Udfyld nedenstående formular
    2. Vi ringer dig op, og du får svar på alle dine spørgsmål
     
     
     
    Vis dette opslag på Instagram

    Et opslag delt af TMPO SPANIEN ???????? (@tmpospanien)

    [instagram-post]
     

    [kontakt-form-b2b]

     

    Eller klik på den grønne knap, og send din ansøgning allerede nu. Vi glæder os til at høre fra dig, uanset hvilken måde du vælger at kontakte os.

    Læs mere
  • Job Squad

    30. Sep

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • Mc Donald's - Wyrtz

    8. Okt

    McDonald’s er mulighedernes markedsplads

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Ved McDonald’s prioriterer vi at give tilbage til dem, der giver noget til os. Det er især vores ansatte. Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig videre.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Vi søger nemlig en serviceminded kollega!

    Dine kvalifikationer

    Som medarbejder hos McDonald's er det vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en attraktiv løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder af høj kvalitet gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at flippe bøffer, wrappe burgere, salte fries og sørge for, at alt fra køkken til restaurant spiller.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    8. Okt

    Er du vores nye medarbejder i vores Take Away team?

    Som Take Away medarbejder bidrager du til vores daglige drift af take away. Med alt fra forberedelse, nedpakning og udlevering til gæsten.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at forberede, nedpakke og udlevere vores lækre mad til vores Take Away gæster
    • Hjælper til i køkkenet, hvor der er brug for det
    • Giver gæsterne mere, end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 10-15 timer pr. uge
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 14.00 til 21:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    8. Okt

    2600, Glostrup

    Vi søger udskærer i verdensklasse – er det dig?

    Som udskærer er du ansvarlig for at give gæsten en oplevelse i verdensklasse ved at præsentere og skære for af vores 15 forskellige slags kød. Du skaber den ekstraordinære oplevelse, når vores gæster besøger grillen, og du er mester i kødets oprindelse, smagen, og hvordan det skal serveres.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:​

    • Tager medansvar for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Præsenterer og skærer for af vores mange forskellige slags kød

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 10 timer pr. uge, fordelt skiftende over alle ugens dage
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Storm Group

    30. Sep

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes enten fuldtid eller som studiejob/deltid
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • Storm Group

    30. Sep

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes som studiejob/deltid.
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • Det Glade Vanvid

    30. Sep

    Hos Det Glade Vanvid er vi altid på udkig efter nye kollegaer til vores dygtige teams. 

    Det Glade Vanvid er en komplet restaurantoplevelse med et gastronomisk højt niveau og den gode helhedsoplevelse i centrum.
    Vi tager hånd om gæsten fra de ankommer til de forlader os - efter en nøje tilrettelagt aften, hvor alt er inkluderet i prisen og alt er gennemtænkt til mindste detalje.

     

    Vi søger en ansvarsfuld og servicebevidst fuldtidstjener til vores restaurant i København. 

     

    Du skal servere maden for vores gæster, yde den bedst tænkelige service under middagen og sørge for at de får en uforglemmelig aften hos Det Glade Vanvid.

     
    Du vil indgå i et dynamisk team af tjenere og kokke, med køkkenchefen som nærmeste leder. 

     

    ” Vi går meget op i at have et stærkt team, vi tager ansvar for hinanden og for at aftenen lykkedes 110%. Det betyder også at vi griber hinanden og bakker hinanden op og det giver en helt unik holdånd!”  

    Casper, køkkenchef Aalborg

      

    Din profil:
    Du har gerne erfaring fra tidligere jobs i restaurationsbranchen. Du er serviceminded af natur, og går gerne forrest når der skal opretholdes et højt serviceniveau. Du sætter en dyd i at give gæsterne den bedste oplevelse.  
     
    Hvis du kan sige ”Ja Tak” til følgende, er det lige dig vi leder efter: 

    • Du er ansvarsbevidst  
    • Du arbejder i et højt tempo 
    • Du har en grundlæggende interesse for mad og/eller vin 
    • Du kan arbejde selvstændigt  
    • Du kan spejle dig i vores koncept, og stå inde for at være vores ansigt udadtil.  
    Læs mere
  • Det Glade Vanvid

    30. Sep

    Hos Det Glade Vanvid er vi altid på udkig efter nye kollegaer til vores dygtige teams. 

    Det Glade Vanvid er en komplet restaurantoplevelse med et gastronomisk højt niveau og den gode helhedsoplevelse i centrum.
    Vi tager hånd om gæsten fra de ankommer til de forlader os - efter en nøje tilrettelagt aften, hvor alt er inkluderet i prisen og alt er gennemtænkt til mindste detalje.

     

    Vi søger ansvarsfuldt og servicebevidst serveringspersonale til vores restaurant i København, til at indgå i et dynamisk team af tjenere og kokke, med køkkenchefen som nærmeste leder. 

     

    Din profil:
    Du har gerne erfaring fra tidligere jobs i restaurationsbranchen, men det er ikke et krav. Du er serviceminded af natur, og går gerne forrest når der skal opretholdes et højt serviceniveau. Du sætter en dyd i at give gæsterne den bedste oplevelse.  
     
    Hvis du kan sige ”Ja Tak” til følgende, er det lige dig vi leder efter: 

    • Du er ansvarsbevidst  
    • Du arbejder i et højt tempo 
    • Du har en grundlæggende interesse for mad og/eller vin 
    • Du kan arbejde selvstændigt  
    • Du kan spejle dig i vores koncept og være kultur bærer
    Læs mere
  • Det Glade Vanvid

    30. Sep

    Hos Det Glade Vanvid er vi altid på udkig efter nye kollegaer til vores dygtige teams. 

    Det Glade Vanvid er en komplet restaurantoplevelse med et gastronomisk højt niveau og den gode helhedsoplevelse i centrum.
    Vi tager hånd om gæsten fra de ankommer til de forlader os - efter en nøje tilrettelagt aften, hvor alt er inkluderet i prisen og alt er gennemtænkt til mindste detalje.

     

    Vi søger en arbejdsom og servicemindet opvasker til vores restaurant i København. 

     

    Du står for at vaske op fra aftenens service, samt diverse fra køkkenet.
    Du skal være effektiv, fleksibel og nem at arbejde sammen med. Stillingen er deltid og arbejdstiden ligger primært i aftentimerne.  

     

    ” Vi går meget op i at have et stærkt team, vi tager ansvar for hinanden og for at aftenen lykkedes 110%. Det betyder også at vi griber hinanden og bakker hinanden op og det giver en helt unik holdånd!”  

    Casper, køkkenchef Aalborg

     

    Du har gerne erfaring fra lignende stillinger i restaurationsbranchen. Du er pligtopfyldende og møder altid op til den aftalte tid.  

     

    Hvis du derudover kan sige ”Ja Tak” til følgende, er det lige dig vi leder efter: 

     

    • Du er ansvarsbevidst  

    • Du arbejder i et højt tempo 

    • Du kan arbejde selvstændigt  

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    8. Okt

    1500, København V

    Vi søger afryddere i verdensklasse - er det dig?

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Har afsluttet 9. klasse og er under 18 år
    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der,:

    • Er med til at sørge for, at gæsterne er mere glade, når de går, end da de kom
    • Rydder af og dækker op i restauranten

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 10 timer pr. uge
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø i overenskomst med 3F - også for medarbejdere under 18 år
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 23:30
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    8. Okt

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Mc Donalds - Dinesen

    8. Okt

    McDonald’s er mulighedernes markedsplads

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Ved McDonald’s prioriterer vi at give tilbage til dem, der giver noget til os. Det er især vores ansatte. Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig, hvor end du drager hen.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Vi har nemlig en plads på holdet, som vi søger den helt rette holdkammerat til. Så nu skal det handle om dig.

    Dine kvalifikationer

    Fra bestilling til burger er det vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en sprød løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder af høj kvalitet gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at flippe bøffer, wrappe burgere, salte fries og sørge for, at alt fra køkken til restaurant spiller.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Mc Donalds - Dinesen

    8. Okt

    McDonald’s er mulighedernes markedsplads

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Ved McDonald’s prioriterer vi at give tilbage til dem, der giver noget til os. Det er især vores ansatte. Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig, hvor end du drager hen.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Vi har nemlig en plads på holdet, som vi søger den helt rette holdkammerat til. Så nu skal det handle om dig.

    Dine kvalifikationer

    Fra bestilling til burger er det vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en sprød løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder af høj kvalitet gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at flippe bøffer, wrappe burgere, salte fries og sørge for, at alt fra køkken til restaurant spiller.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Mc Donalds - Dinesen

    8. Okt

    McDonald’s er mulighedernes markedsplads

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Ved McDonald’s prioriterer vi at give tilbage til dem, der giver noget til os. Det er især vores ansatte. Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig, hvor end du drager hen.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Vi har nemlig en plads på holdet, som vi søger den helt rette holdkammerat til. Så nu skal det handle om dig.

    Dine kvalifikationer

    Fra bestilling til burger er det vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en sprød løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder af høj kvalitet gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at flippe bøffer, wrappe burgere, salte fries og sørge for, at alt fra køkken til restaurant spiller.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere

Ledige stillinger i København

Der er masser af ledige stillinger i København, hvis du gerne vil arbejde som: Butiksmedarbejder, salgsassistent, servicemedarbejder eller noget helt fjerde. Her på jobportalen finder du i høj grad ledige stillinger indenfor forskellige brancher såsom: Restauration, supermarkeder, salg, marketing og kundesupport.

Når du søger efter en ledig stilling via Ungarbejde.dk, så bruger du bare dit postnummer i København til at indsnævre din søgning efter et nyt job.

København jobs

Når du søger efter jobs i København, så undlad kun at søge i det indre København. For i forstæderne til København findes der et have af gode stillinger, og du kan som regel let komme til dit job via metroen eller S-toget.

I forstæderne ligger der også en række web shops, da de har brug for lagerplads. Der kan du eksempelvis søge efter pluk og pakke jobs.

Ledige job

Et godt trick er at sende en ansøgning så hurtigt som muligt, når du ser et ledigt job, for en del virksomheder har godt nok et jobopslag med en deadline - men finder de den rette person til jobbet, så slukker virksomhederne blot for jobopslaget. Det vil sige det er ikke længere muligt at søge jobbet, da jobbet ikke længere er ledigt.

Et andet godt trick er at skrive en meget specifik ansøgning til virksomheden. Prøv at forestille dig, at skulle være modtager af 50 ansøgninger til et ledigt sælgerjob, og ansøgerne ikke har skrevet, hvordan deres salgskundskaber bruges i hverdagen eller i et tilsvarende job. 

Så vil du ikke bruge den nødvendige energi til at fremhæve, hvorfor netop du er den bedste til det ledige job, så lad være med at søge jobbet. Det er spild af tid for både dig, og for virksomheden.

Job i København

Det gode ved at søge job i København er, at der er så mange kæder, som der er. Derud over så er der en lang række stor virksomheder og insitutioner, eksempelvis Københavns Kommune. Det gør, at der er et hav af muligheder for at søge nyt job i

  • København K (indre by)
  • København S (Amager)
  • København N (Nørrebro)
  • København Ø (Østerbro)
  • København NV (Nordvestkvarteret, den sydvestlige del af bydelen Bispebjerg)
  • København V (Vesterbro)
  • Nordhavn
loading